9 תשובות
שואל השאלה:
כן...
כן...
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש מלחיץ אותי וכואב רצח
זה ממש מלחיץ אותי וכואב רצח
אנונימית
בטח שזה קשור לחיסון (אם עשו לך את החיסון ביד ימין). אני חושבת שזה היה אמור לעבור עד עכשיו, תתייעצי עם רופא
שואל השאלה:
ימין ימין
ימין ימין
אנונימית
שואל השאלה:
גם כואב לי בימין
גם כואב לי בימין
אנונימית
שואל השאלה:
בנוסף למה שתיארתי למעלה גם הנקודה של החיסון עוד כואבת
בנוסף למה שתיארתי למעלה גם הנקודה של החיסון עוד כואבת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם לקחת עוד נורופן
אני לא יודעת אם לקחת עוד נורופן
אנונימית
שואל השאלה:
אממ שעה וחצי שעתיים
אממ שעה וחצי שעתיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר לא יכולה עכשיו הקופח סגורה
אני כבר לא יכולה עכשיו הקופח סגורה
אנונימית
באותו הנושא: