9 תשובות
שואל השאלה:
כן...
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש מלחיץ אותי וכואב רצח
אנונימית
בטח שזה קשור לחיסון (אם עשו לך את החיסון ביד ימין). אני חושבת שזה היה אמור לעבור עד עכשיו, תתייעצי עם רופא
שואל השאלה:
ימין ימין
אנונימית
שואל השאלה:
גם כואב לי בימין
אנונימית
שואל השאלה:
בנוסף למה שתיארתי למעלה גם הנקודה של החיסון עוד כואבת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם לקחת עוד נורופן
אנונימית
שואל השאלה:
אממ שעה וחצי שעתיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר לא יכולה עכשיו הקופח סגורה
אנונימית