6 תשובות
jonathan. אין מה לעשות, ככה זה בשפה האנגלית
זה שם.. כל אחד יכול לרשום את זה איך שהוא רוצה. פשוט הרבה נוטים לכתוב ג'ונתן
ג'ונתן זה הגרסה האנגלית של השם, ואפילו אפשר להחשיב אותם כשני שמות נפרדים
כמו הראשונה והאחרונה זה ג'ונתן כי אין להם באנגלית יהונתן אז תמיד כשמתכוונים ליהונתן באנגלית כותבים גונתן כמו לדוגמא מרגי שכותב jonathan mergui
שואל השאלה:
תנדור לי ^
לא נראה לי שהבנתם את השאלה
אנונימי
אנונימי אני רק עזרתי אז מה אתה רוצה