39 תשובות
קודם כל אל תחשדי ישר אולי זה מהטלויזיה או משהו? ובכל מקרה אם את ממש חושדת ולא סומכת עליו מסםיק אני הייתי בודקת במקומך.. ואם יש אצלו באמת מישהי בחדר תצאי לו על החיים
אנונימית
תיכנסי לחדר!
אפילו אם ליראי משהו שאת לא רוצה ליראות, תעשי את זה שאם זה מה שאת חושבת כדאי שזה יהיה בדרך הכי משפילה בשבילו, ואם לא, אז הכל סבבה....אל תילחצי❤
אפילו אם ליראי משהו שאת לא רוצה ליראות, תעשי את זה שאם זה מה שאת חושבת כדאי שזה יהיה בדרך הכי משפילה בשבילו, ואם לא, אז הכל סבבה....אל תילחצי❤
אממ אוליי לכי לחדר שלו?!!
שואל השאלה:
לא תקשיבן זה לא קורה אני בוכה אני לא יוצאת מהשירותים אני שומעת גניחות מהחדר שלו של בחורה
לא תקשיבן זה לא קורה אני בוכה אני לא יוצאת מהשירותים אני שומעת גניחות מהחדר שלו של בחורה
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה לא קורה לי זה לא יכול להיותת תגידו לי שזה משו אחר
לא זה לא קורה לי זה לא יכול להיותת תגידו לי שזה משו אחר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת לצאת
אני לא מסוגלת לצאת
אנונימית
אולי הוא רואה פורנו אל תדאגי!!
תצאיי!!!!
תביישי אותו אם זה מה שזה ותכנסי בו חזק, הוא יתחרט על זה עד סוף החיים שלו אם זה מה שאת חושבת שהוא עושה שם.
תביישי אותו אם זה מה שזה ותכנסי בו חזק, הוא יתחרט על זה עד סוף החיים שלו אם זה מה שאת חושבת שהוא עושה שם.
הוא לא היה אומר לך לבוא אליו אם הוא היה בוגד ברגעים אלו
אולי הוא צופה בפורנו או בסרט בעל תוכן מיני, הוא הרי יודע שאת מגיעה אליו...
אנונימית
שואל השאלה:
מהפורניוו בחורה שם גנחה תשם שלוו
אני בוכה רק מהמחשבה איך הוא מסוגל לעשות את זננ מה אני עושה אני בבית שלו אני רועדת היינו 6 דנים ביחד למה הוא עושה את זה למכ
מהפורניוו בחורה שם גנחה תשם שלוו
אני בוכה רק מהמחשבה איך הוא מסוגל לעשות את זננ מה אני עושה אני בבית שלו אני רועדת היינו 6 דנים ביחד למה הוא עושה את זה למכ
אנונימית
הא נכון, אולי זה פורנו...אבל אם לו תעשי את מה שרשום למעלה..
אין לך הרבה אפשרויות, לכי.
תצאי!! אל תשארי לשמוע את החרא הזה בשירותים כי אם תישאלי אותו על זה אח"כ הוא יכחיש, תצאי ותבדקי מה הולך שם, הכל בסדר, יש לך פה קהילה של בנות שישמחו לתת לך עצות איך לבעוט לו בתחת!
שואל השאלה:
טוב אני יוצאתת תשארו איתי אני אעדכן
טוב אני יוצאתת תשארו איתי אני אעדכן
אנונימית
אנחנו כאן מחזיקות אצבעות!
תעדכני אבל באמת._.
תיכנסי לחדר אחרת בחיים לא תדעי בבירור ורק תאכלי את הלב
אני רואה אותנו ב5..."איך הולך?"
ואי די לטחון תשכל אם זה היה אמיתי פשוט היית נכנסת חאלס
יכול להיות הוא מותח אותך או שזה טלוויזיה או שזה ההורים שלו או מישו אחר ואם זה באמת תפתחתי את הדלת חזק ומהר ואז תספיקי לראות
לדעתי זה רק הטלויזיה ואי איזה מתח
חחח...נישארנו לסתקרן..
ורוי בוי...יש לי הרגשה שאתה צודק אבל, מי מאיתנו לא יסרב לקצת אקשן ב4:20
ורוי בוי...יש לי הרגשה שאתה צודק אבל, מי מאיתנו לא יסרב לקצת אקשן ב4:20
חח הרגה אותנו..^
*קריצה קריצה* עדיין מצפים פה לעדכון גברתת
שואל השאלה:
אני מחוץ לבית שלו יןשבת רועדת ובוכה זה מרגיש כאילו אין טעם לכלום לא באלי לחזןר הביתה לא באלי כלופ נכנסתי והיא פשוט הייתה עליו ערומה והוא ערום ןהדבר היחיד שהוא אמר זה "פאק" והמפגרת צעקה עלין "מי זאת" כאילו היא חברה שלו וברחתי משם
אני לא מבינה 6 שנים שנתתי לו הכל 6 שנים!! שהוא היה שם בשבילי והיה כל החיים שלי למה הוא עשה את זה?? למה? הוא באמת אהב אותי
אני מחוץ לבית שלו יןשבת רועדת ובוכה זה מרגיש כאילו אין טעם לכלום לא באלי לחזןר הביתה לא באלי כלופ נכנסתי והיא פשוט הייתה עליו ערומה והוא ערום ןהדבר היחיד שהוא אמר זה "פאק" והמפגרת צעקה עלין "מי זאת" כאילו היא חברה שלו וברחתי משם
אני לא מבינה 6 שנים שנתתי לו הכל 6 שנים!! שהוא היה שם בשבילי והיה כל החיים שלי למה הוא עשה את זה?? למה? הוא באמת אהב אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לעכל את זה זה פשוט לא קורה
אני לא מצליחה לעכל את זה זה פשוט לא קורה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כלום יותר
אין לי כלום יותר
אנונימית
איזה מניאק..
שואל השאלה:
מה כבר יש לי לעשות? אני לא רוצב להתחרפן רק לפרוק את כל מה שאני מרגישה
מה כבר יש לי לעשות? אני לא רוצב להתחרפן רק לפרוק את כל מה שאני מרגישה
אנונימית
לכי לחברה....היא תוכל לעזור לך יותר טוב מאיתנו, צעקת עליו לפחות? את צריכה חיבוק כרגע, קבלי את שלי הוירטואלי ולכי לחברה...היא תדע מה לעשות....סתם בן אדם קקי שלא היה שווה את זה אם זה מה שהוא עשה.
*חיבוק וירטואלי*
*חיבוק וירטואלי*
שואל השאלה:
הוא היה הכל ועעשיו אין לי כלום
הוא היה הכל ועעשיו אין לי כלום
אנונימית
חחח...נו בחייאת, אפילו אם זה ספאם, לא מתאים לכם ריגושים אמצע הלילה?!
שואל השאלה:
איזה צעקתי לא האמנתי למה שראיתי וברחתי
לא באלי אף אחד אני הולכת הביתה לישון
איזה צעקתי לא האמנתי למה שראיתי וברחתי
לא באלי אף אחד אני הולכת הביתה לישון
אנונימית
האקס שלך זבל
אני לא מכירה אותך אבל בא לי לפוצץ אותו הדבר הכי מגעיל שיש זה בגידה
תנשמי תרגעי ותנוחי הכי חשוב !
עם את רוצה לדבר או משהו מוזמנת אליי לפרטי
אני לא מכירה אותך אבל בא לי לפוצץ אותו הדבר הכי מגעיל שיש זה בגידה
תנשמי תרגעי ותנוחי הכי חשוב !
עם את רוצה לדבר או משהו מוזמנת אליי לפרטי
תקשיבי להן^
וואו אני בהלם.. זה פשוט הדבר הכי נורא ומגעיל שאפשר לעשות לבן אדם, בגידה באמון ובכל דבר אפשרי אחר.. במקומו לא הייתי יוצאת מהבית איזה שנה ככה אחרי הבגידה הזאת פשוט גועל נפש
ואפילו לסליחה אין מקום פה אחרי מה שהוא עשה.
מצטערת בשבילך.. אני אולי לא מכירה אותך אבל הוא לא יודע מה הוא הפסיד ואני מקווה בשבילו שהוא יצטער על זה כל החיים שלו ושאחרי זה בחיים לא תצטרכי לראות את האפס הזה או כל אדם אחר שמתנהג בצורה כזאת פשוט בושה
ואפילו לסליחה אין מקום פה אחרי מה שהוא עשה.
מצטערת בשבילך.. אני אולי לא מכירה אותך אבל הוא לא יודע מה הוא הפסיד ואני מקווה בשבילו שהוא יצטער על זה כל החיים שלו ושאחרי זה בחיים לא תצטרכי לראות את האפס הזה או כל אדם אחר שמתנהג בצורה כזאת פשוט בושה
אני לא מאמין . כולי הייתי בתקווה שהוא לא בגד וזה סתם היה פורנו. אני ממש משתתף בצערך ואולי קצת קרוב להבין אותך גם אני עברתי בגידה אחרי שהייתי איתה שנה ברצף. אני יודע שאת מפורקת ושבורה ואפחד לא יבין את זה באמת, מותר לך להתאבל על זה עכשיו קחי לך תזמן ואני מקווה שתמצאי תאחד שבאמת שווה אותך. משתתף בצערך אם צריכה עזרה אני תמיד פה ואשמח לעזור :)
מקווה שאת בסדר. פה לכל מה שאת צריכה אל תתביישי לפרוק :) תהיי חזקה!!
באותו הנושא: