3 תשובות
לשון זה קשה
זה לא כזה רע
זה מקצוע קשה
אני קבלתי 66 כמעט כמותיי
לא נורא זה רק מתכונת... יש גם את כל המבחנים של השנה. תשקיעי ממש לבגרות ותקבלי גבוה ואז זה יסתדר. חוץ מזה תבקשי מהמורה עבודה לשיפור ציון או תיקון מבחן