5 תשובות
זה לא נגד התלמידים זה נגד הלימודים עצמם
אי אפשר לכתוב מגד התלמידים לכל אחד יש את הסיבות שלו ללמוד לבד בבית
שואל השאלה:
כן זה מה שהתכוונתי ^
ללימודים עצמם
אנונימית
אז זה מונע יחסים חברתיים נגיד
שואל השאלה:
כי יש לי מעין שיעורי בית לכתוב טיעון ואני צריכה לכתוב בעד / נגד homeschooling שזה כאלה תלמידים שלומדים בבית במקום בבית הספר..
אנונימית
למה שתרצי טיעון נגד אנשים שלומדים בבית?