10 תשובות
גם לנו יש
גם לי
גם לי
כנלל
שואל השאלה:
בהצלחהה אהובים❤
בהצלחהה אהובים❤
תגידו על מה הייתה המשימת כתיבה??
על איזה רובוט היית רוצה שיהיה לך ומה הוא יעשה ואיך הוא יראה (לפחות בטור שלי)
זה לא אמור להיות משהו על החופש הגדול?
לאדעת יכול להיות שזה היה שונה אצל אחרים (אני עשיתי מיצב חיצוני אולי כשזה מיצה פנימי זה שונה)
אהה יש לנו פנימי