6 תשובות
לקבל את עצמך כמו שאת
תגידי לעצמך שממחר את כל יום יוצאת מהבית, כי החיים קצרים וצריך לנצל אותם!
לחפס תחביבים שאת תאהבי
שואל השאלה:
יש תחביב ואני מציירת אבל אני לא עושה כלום בבית ספר למרות שכל כך הרבה אנשים רוצים שאני אצליח
אנונימית
מרגישה אוצו דבא
אז דיי לעצלנות!
יאלה תקומיי תתעוררי על עצמך!
תתחילי להשקיע נכון שזה נשמע קל אבל תתחילי במקצועות שאת יותר חזקה בהם.
ותתחילי לעשות כל יום את השיעורי בית שנתנו.
תנסי לעשות השתדלות,וזה ישתלם לך בעתיד.
אני בטוחה שאת תרצי עבודה משתלמת בעתיד ולא בתור מנקה אז יאלה תתחילי לסמן לך מטרות.
ברגע שתסמני לך מטרה את תהיי מרוכזת בה ואת תרגישי יותר טוב עם עצמך,בהצלחההה ,אוהבת המון❤❤