20 תשובות
אתה התחלת רק השנה לטפל בו יפה אז יכול להיות שהוא התרגל לזה שרק אמא שלך מתנהגת אליו נחמד
אנונימית
מה אתה רוצה?
אנונימית
אתה מקנא בה, ומותר לכלב לאהוב את אמא שלך, בסופו של דבר זה רק כלב
שואל השאלה:
זאת לא ממש קנאה זה יותר אכזבה כי אני יודע שהוא בחיים לא היה עושה את זה עם זה היה הפוך
זאת לא ממש קנאה זה יותר אכזבה כי אני יודע שהוא בחיים לא היה עושה את זה עם זה היה הפוך
אנונימית
אבל זה המצב
אנונימית
זה לא ממש קשור לאהבה שלו אלייך, תאמין לי הוא אוהב אותך יותר כשאתה מטפל בו והוא אהב אותך גם כשלא טיפלת בו, זה פשוט הוא מזהה מי הבוס בבית שזאת כנראה אמא שלך ומראה כלפיו חיבה יתרה משאר המשפחה כי הוא יודע שאחרי הכל אמא שלך היא זאת שנותנת את המילה האחרונה בבית, הוא אוהב אותך ואין לך מה לעשות עם זה, גם כשאתה תהיה בוגר ויהיה לך כלב משלך ותראה מי הבוס בבית הוא יראה לך אהבה יותר מלכולם, גם הכלב שלי הוא ככה אמא שלי בקושי מלטפת אותו רק אני ואחותי מוציאים אותו לטיולים ונותנים לו אוכל והוא בכל זאת כל פעם שאנחנו חוזרים הביתה ממקום כלשהו היא תהיה הראשונה שהוא יקפוץ עליה
שואל השאלה:
אני לא צריך ממנו כלום אבל אני נותן לו כל כך הרבה ואני מצפה שגם יחזיר אהבה כזאת ולא יהיה כפוי טובה
הוא תמיד הולך אחרי אמא שלי בבית (אחריי כמעט ולא)
הדפקט הזה בשולחן תמיד הולך לידה לביקוש אוכל ואליי לא למרות שאני תמיד זה שנותן לו
לא משנה מי מחבק את אמא שלי הוא פשוט נובח על אותו בן אדם ועליי ממש לא
בלילה הוא לא ישן בחדר שלי אף פעם
חוץ מאיזה פעמיים בודדות שישן לידי איזה שעה והלך למרות שאני מתעורר הוא בא לידי ומלקק אותי
אני לא צריך ממנו כלום אבל אני נותן לו כל כך הרבה ואני מצפה שגם יחזיר אהבה כזאת ולא יהיה כפוי טובה
הוא תמיד הולך אחרי אמא שלי בבית (אחריי כמעט ולא)
הדפקט הזה בשולחן תמיד הולך לידה לביקוש אוכל ואליי לא למרות שאני תמיד זה שנותן לו
לא משנה מי מחבק את אמא שלי הוא פשוט נובח על אותו בן אדם ועליי ממש לא
בלילה הוא לא ישן בחדר שלי אף פעם
חוץ מאיזה פעמיים בודדות שישן לידי איזה שעה והלך למרות שאני מתעורר הוא בא לידי ומלקק אותי
אנונימית
אתה יודע שלכבוש לב של מישהו או משהו יכול לקחת יותר משנה?
ביחד עם העובדה שלא טיפלת בו עד עכשיו, אתה לא הראת אכפתיות עד עכשיו(השנה)...
יקח לזה זמן
רק תזכור שלאבד כבוד והערכה זה שנייה , לזכות בה זה יכול לקחת שנים .
זאת גם יכולה להיות הגישה שלך, אם תחייך אליו הרבה תראה שאת מאושר לידו זה יכול לשנות המון.
ביחד עם העובדה שלא טיפלת בו עד עכשיו, אתה לא הראת אכפתיות עד עכשיו(השנה)...
יקח לזה זמן
רק תזכור שלאבד כבוד והערכה זה שנייה , לזכות בה זה יכול לקחת שנים .
זאת גם יכולה להיות הגישה שלך, אם תחייך אליו הרבה תראה שאת מאושר לידו זה יכול לשנות המון.
שואל השאלה:
אני תמיד שמח לראות אותו תמיד מלטף אותו תמיד מחבק אותו ונותן לו את כל האהבה שבעולם
העיקר אומרת לי מתעסק בשטויות אבל שסיפרתי לה את מה שהוא עושה היא חייכה והייתה מאושרת
אני תמיד שמח לראות אותו תמיד מלטף אותו תמיד מחבק אותו ונותן לו את כל האהבה שבעולם
העיקר אומרת לי מתעסק בשטויות אבל שסיפרתי לה את מה שהוא עושה היא חייכה והייתה מאושרת
אנונימית
תן לו קצת זמן להתרגל אלייך בזמן שאתה מטפל בו אל תצפה ממנו לתת בך אמון ככה סתם פתאום כי החלטת להתחיל לטפל בו יותר, גם אתה שמישהו יתחיל להתיידד איתך אתה לא תיתן בו אמון ותספר לו את כל אשר על ליבך אתה תיקח את הזמן עד שתרגיש איתו בנוח, ככה בידיוק הכלב שלך תן לו זמן להתיידד איתך בזמן שאתה נותן לו יחס ומטפל בו ואל תפסיק לטפל בו לא משנה מה הוא יעריך אותך על זה ויאהב אותך על זה
אולי הוא פשוט מעדיף את אמא שלך...
גם אני הייתי בסיטואציה הזאת
כל החיות מחמד שלי העדיפו את אמא שלי...
גם אני הייתי בסיטואציה הזאת
כל החיות מחמד שלי העדיפו את אמא שלי...
כמעט בכל מצב תאמין לי כלבים חתולים וכו.. לרוב יאהבו את "מנהיג הבית" כביכול. גם הכלבה שלי והחתול שלי תמיד באים לאמא שלי וזה תמיד ככה כן לפעמים זה מעצבן אותי אבל שטויות זה כמעט תמיד ככה אל תתעצבן על זה.. והם תמיד ישנים עם אמא שלי ותגיד תודה הכלבה שלי בחיים לא באה ללקק אותי בבוקר חחח אבל בכל זאת אני יודעת שהיא אוהבת אותי גם ככה כי בכל מצב הם גם מתנהגים אליהם כאל "ההורים שלהם" והם יבואו אליהם ראשונים ברוב המקרים
שואל השאלה:
כלבים הם קקות בקיצורxd
אולי פשוט העשה רק את הדברים הטכניים לרדת איתו אוכל ומים וזהו
כלבים הם קקות בקיצורxd
אולי פשוט העשה רק את הדברים הטכניים לרדת איתו אוכל ומים וזהו
אנונימית
לא זה לא קשור אל תקח אותו כמובן מאליו תאמין לי שהוא לא לוקח אותך כמובן מאליו פשוט ההורים שלך זה באמת כמו ההורים שלו ככה הם רואים את זה
שואל השאלה:
חחח אנונימית את סתומה או מה?! מה הבעיה בי בדיוק? מודה שארבע שנים לא התייחסתי ולא טיפלתי וזה אבל מאמצע אפריל שיניתי לגמרי את המערכת יחסים שלנו
חחח אנונימית את סתומה או מה?! מה הבעיה בי בדיוק? מודה שארבע שנים לא התייחסתי ולא טיפלתי וזה אבל מאמצע אפריל שיניתי לגמרי את המערכת יחסים שלנו
אנונימית
אתה מצפה שארבעה חודשים יעזרו לו לתת בך אמון כלכך חזק כמו זה שנרקם בינו ובין אמא שלך במשך הארבע שנים האלו, אני כבר מתחיל לחשוב שזה אבוד לך שהוא ייתן בך אמון כי כבר אתה התייאשת אל תצפה ממנו לכלום, תצפה מעצמך לעשות יותר ולחשוב מה אתה יכול לעשות כדי שהוא יתן בך אמון של ארבע שנים, אולי תיקח אותו לים(רק אם הוא אוהב) ואם הוא לא אוהב אין כלב שלא אוהב לרוץ משוחרר בשטחים פתוחים וחוליים או שתקנה לו איזה חטיף שתיתן לו אחרי שהוא מסיים את האוכל או צעצוע ותידאג שהוא ידע שזה אתה עשית את כל זה, תשקיע!
אני מצטערת אבל איזה מן בן אדם מעוות ישנא כלב? יצורים מתוקים וטובי לב!.. אהבה מכלב צריך להרוויח וכנראה תצטרך להתאמץ יותר
זה הגיוני מאוד שאת מתעצבנת, זה קרא גם לחבר שלי הוא פשוט נתן לו ממתקים של כלבים או שהיה מרסס על עצמו עם טעם שהכלב אוהב ואז הכלב יבין שאת מביאה לו את האוכל והריח שהוא אוהב ואז הוא יתחיל לאהוב אותך יותר
מניסיון, תנסה לשחק איתו ולעצבן אותו קצת נגיד לגעת לו כל פעם ברגל אחרת כשהוא מנסה לנוח ובטיולים ללכת את כל הדרך הלוך ולרוץ איתו בחזור
כמה חודשים כאלה והוא יפסיק לחפש את אמא שלך בטיולים
ובקשר לאוכל שאתם נותנים לו תנסו לתת לו נגיד את הסוף בכופסא של הקוטג' או של הגבינה לבנה זה סתם בזבוז לזרוק את זה סתם לפח וזה גם ממש טעים לכלב עד שהוא אשכרה מחכה לכופסא
כמה חודשים כאלה והוא יפסיק לחפש את אמא שלך בטיולים
ובקשר לאוכל שאתם נותנים לו תנסו לתת לו נגיד את הסוף בכופסא של הקוטג' או של הגבינה לבנה זה סתם בזבוז לזרוק את זה סתם לפח וזה גם ממש טעים לכלב עד שהוא אשכרה מחכה לכופסא
תקשיב זה הגיוני שכלב יאהב את מי שטיפל בו כל הזמן אבל אולי פגעת בו נתת לו מכה בטעות צעקת עליו אולי הוא מרגיש חוויה לא נעימה ממך או שאתה פשוט מגזים והכל פשוט אוהב את אמא שלך יותר
באותו הנושא: