התחברות
הרשמה
רק אני שם לב שהיועמ"ש מנהל לנו את המדינה?
13 במאי 2019, 17:33
פוליטיקה
ישראל
ניהול
מדינת ישראל
חוקים
2 תשובות
למה אתה חושב כך?
ר
ראש ממשלת ישראל
שואל השאלה:
הוא אומר כל הזמן לאנשים מה לעשות
"
"אלירן סבג למה ככה חזק?"
באותו הנושא:
לדעתכם ביבי לא יודע לנהל מדינה כמו שצריך?
נכון אישה לא יכולה לנהל מדינה?
מה הייתם עושים אם החרדים היו מנהלים את המדינה???
אתם מסכימים איתי שערבים לא יודעים לנהל מדינה?
למה נראה לכם שגנץ יכול לנהל את המדינה?
אם מנהל קבוצה בוואטספ עוזב את הקבוצה מי הופך למנהל במקומו ???
מי בעד לתת לדתיים ולחרדים לנהל את המדינה לבד?(כמובן שלא יביאו בשר טרף וחזיר וכו')וגם שלא יעשו הסכמי שלום עם מדינות אחרות
אם טראמפ שיש לו 0 ניסיון בפוליטיקה יכול לנהל את ארה"ב אז למה רמטכ"ל כמו בני גנץ לא יכול לנהל את המדינה?
מי מנהל קבוצת וואטסאפ אם המנהל היחיד והמייסד של הקבוצה יצא?
באים אליכם ואומרים לכם שאתם יכולים לנהל את המדינה ליום אחד. מה הדבר הראשון שאתם עושים?
יש דרך להפוך למנהל של קבוצה בוואטצפ לבד בלי שיהפכו אותך למנהל?