5 תשובות
אל תאכלי!! עברה רק שעה, אז לא נורא הכנת ושכחת אז טוב מאוד שנזכרת לפני שאכלת את זה וממש אל תאכלי את זה. זה נסיון בשבילך, מקסימום תשאירי את החלבי למחר ותאכלי אותו.
שואל השאלה:
מה בולשיט
אנונימית
אמאלה איזה בולשיט
אנונימית
שואל השאלה:
אוף
אנונימית