9 תשובות
תנסה להתקין מחדש
להתקין מחדש יעשה בלגן
כנראה אין לך אינטרנט
שואל השאלה:
ם אני מסירה את הווצאפ ומתקינה מחדש הצאטים נשארים לי?
אני מפחדת שזה ימחק
ם אני מסירה את הווצאפ ומתקינה מחדש הצאטים נשארים לי?
אני מפחדת שזה ימחק
אנונימית
איך בדיוק זה יעשה בלגן?
שואל השאלה:
דוקא יש לי אינטרנט
וגם כשאני על וואיפי זה לא עוזר
דוקא יש לי אינטרנט
וגם כשאני על וואיפי זה לא עוזר
אנונימית
את צריכה לעשות גיבוי.
תנסי גם תעודת ריסטרט למכשיר
שואל השאלה:
elliot alderson
גיבוי מעבר לגיבוי האוטומטי?
elliot alderson
גיבוי מעבר לגיבוי האוטומטי?
אנונימית
באותו הנושא: