9 תשובות
תנסה להתקין מחדש
להתקין מחדש יעשה בלגן
כנראה אין לך אינטרנט
שואל השאלה:
ם אני מסירה את הווצאפ ומתקינה מחדש הצאטים נשארים לי?
אני מפחדת שזה ימחק
אנונימית
איך בדיוק זה יעשה בלגן?
שואל השאלה:
דוקא יש לי אינטרנט
וגם כשאני על וואיפי זה לא עוזר
אנונימית
את צריכה לעשות גיבוי.
תנסי גם תעודת ריסטרט למכשיר
שואל השאלה:
elliot alderson
גיבוי מעבר לגיבוי האוטומטי?
אנונימית