5 תשובות
נפלת על בנות מגעילות
או שאת פשוט שקטה מאוד וזה נותן רושם שאת סנובית.
שואל השאלה:
אני לא שקטה ולא סנובית אני צוחקת עם כולם מדברת עם לקוחות צוחקת איתם ועם האחראים אבל זה הגיע למצב שאני נכנסת לעבודה אף אחת לא אומרת שלום רק מבטי שנאה לעברי ורק הבנים באים לחבק ולהגיד שלום.. לא כיף לי לעבוד ככה בכלל היה לי טוב בעבודה עד שבאו עוד בנות וזה נהיה קבוצת שנאה אלי
אנונימית
שילכו לעזאזל
שואל השאלה:
לעזוב וזהו?
אנונימית
אל תעזבי את העבודה אבל אל תתיחסי אליהן