7 תשובות
להמשיך לנסות. אני לא חושבת שהבעיה היא אישית בך, הן פשוט לא מעוניינות להכיר מישהו.
לא לדבר בפזיזות.. להיות עדין.. לדבר בנוחות ולא מיני.. אם אחד מהם אתה עושה כנראה שהם לא ידברו איתך
הבעיה לא בך, ותמשיך לנסות.. למה לא
בסוף ידברו איתך
כנראה לא מעוניינות
בסוף ידברו איתך
כנראה לא מעוניינות
בוא נגדל חתול ביחד! ותנגן לי כל יום
למה עניתי מאנונימית?
למה עניתי מאנונימית?
אנונימית
שואל השאלה:
חח בואי בכיף...
חח בואי בכיף...
אנונימי
אני חושבת שזה בגלל שאתה ביישן אתה צריך יותר לתפוס ביצים ולעשות את הצעד
אולי הביישנות אולי הן לא מעוניינות, הכל טוב, תמשיך לדבר בסוף זה יסתדר
באותו הנושא: