התחברות הרשמה

הייתי תמימה אם חשבתי פעם שכל מי שנחמד אליי בן אדם טוב?

11 במאי 2019, 16:15
תכונותתמימותביישנותביטחון עצמי    
3 תשובות
כן. די נאיבית.
Enigma
כן
.
.נתנאל.
כן
"
"אלירן סבג למה ככה חזק?"
באותו הנושא:
למה גם כשאני בא בגישה שאני חמוד ונחמד וכל זה מתייחסים אליי חרא?
היום הייתי בבית ספר חדש והיו נחמדים אליי
איך אומרים באנגלית הייתי תמימה I was a innocent או I was naive?
זה הגיוני שכל מי שנחמד אליי אני משחקת עליו?
מה זה אומר עלי אם אנשים אומרים לי שאני תמימה ונחמדה יותר מידי?
מוזר שכל מישהו שנחמד אליי , אני מתאהבת בו ?
בגלל שאין לי ידידים יש לי קראש על כל מי שנחמד אליי
אם שבערך הייתי בת שמונה הייתי משחקת במשחקים של בנות אבל חשבתי על..
אמרו לי שאני תמימה. איך לא להיות תמימה?
היי, יש ילד שלפעמים מתנהג אליי נחמד וכאילו הוא בקטע שלי ובאמת שהוא מתנהג יפה ולפעמים..
זה מוזר שאני מתגעגעת לאיך שהייתי פעם, הייתי תמימה?