9 תשובות
6 דק זה סט. תעשי 2/3 סטים.
זה באמת יותר כזה לסוף אימון, אחרי אימון כוח חוץ רציני
שואל השאלה:
אז אם אני עושה את זה אני לא אראה תוצאות?
אנונימית
את תראי
אבל אפ את רוצה לראות יןתר מהר תוצאות ולהרגיש שהאימון יותר משמעותי וחזק, אל תסתפקי רק באימון של 6 דקות
https://youtu.be/4-r3yz7gfdm

את זה כל יום-יומיים. עדיף לדעתי
שואל השאלה:
^הקישור לא עובד
אנונימית
להעתיק ולהדביק פשוט...
זה יותר אימון בונוס, לא משהו שכדאי להתבסס עליו
אנונימי
שואל השאלה:
^לא 3 דקות זה סט 2 סטים זה 6 דקות הוא אמר את זה גם בסוף הסירטון
אנונימית