התחברות הרשמה

דיכאון נובע מחשיבה ניהיליסטית?

9 במאי 2019, 21:34
דיכאוןניהיליזם    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איך החברה מחשיבה אתכם?
ממה נובע דיכאון ?
מה דעתכם על זה שאם אתה מתחתן בחתונה אזרחית בישראל המדינה לא מחשיבה אתכם נשואים?
רק אני שונאת גזענים ולא מחשיבה אותם בתור בני אדם?
למישהי יכולה להיות גם חשיבה קרימינלית וגם חשיבה תמימה?
החברה הכי טובה שלי לא מחשיבה אותי כהחברה הכי טובה שלה...
אני מאמינה באל אבל לא ביהדות, אני לא מחשיבה את עצמי כי יהודיה
שיפור החשיבה המתמטית - איך אפשר לשפר את החשיבה המתמטית?
הגיוני שיש לי ידיד מהגן ואני מחשיבה אותנו כאחים/חברים הכי טובים?
אני חושב שאני עצוב אבל מחשיבה פילוסופית איך אפשר להיות עצובים?
אנשים שאני מחשיבה ממש יפים מסתבר שהם מכוערים לפי מישהו אחר.....