4 תשובות
חחח מה שבאלך איך באלי בורקס עכשיו
שואל השאלה:
חח כן היה טעיםם
חח כן היה טעיםם
אנונימית
יאמי יש לי בורקסים במקפיא שאני יכולה לאפות
שואל השאלה:
אבל הכי טעים זה טרי
אבל הכי טעים זה טרי
אנונימית
באותו הנושא: