7 תשובות
תלכי עם משפחה או עם אלו שמופיעות ותצפי בהן ותחכי שהן יסיימו ואז תסתובבו קצת. אולי נסי לשכנע את חברה שלך לצאת.
שואל השאלה:
אין ניסיתי לשכנע אותה
אנונימית
אז אולי משפחה?
גם לי אין עם מי לצאת היום..
תלכי לבד או עם המשפחה אני גם כנראה אלך עם המשפחה
שואל השאלה:
יש לי אבל היא לא רוצה לצאת
השאר מופיעות
אנונימית
היי. הכל בסדר. לא תמיד צריך לצאת עם אנשים או בכללי. אין לך חברה טובה? מישהי מהבית ספר? ידיד?
באותו הנושא: