7 תשובות
תלכי עם משפחה או עם אלו שמופיעות ותצפי בהן ותחכי שהן יסיימו ואז תסתובבו קצת. אולי נסי לשכנע את חברה שלך לצאת.
שואל השאלה:
אין ניסיתי לשכנע אותה
אין ניסיתי לשכנע אותה
אנונימית
אז אולי משפחה?
גם לי אין עם מי לצאת היום..
תלכי לבד או עם המשפחה אני גם כנראה אלך עם המשפחה
שואל השאלה:
יש לי אבל היא לא רוצה לצאת
השאר מופיעות
יש לי אבל היא לא רוצה לצאת
השאר מופיעות
אנונימית
היי. הכל בסדר. לא תמיד צריך לצאת עם אנשים או בכללי. אין לך חברה טובה? מישהי מהבית ספר? ידיד?
באותו הנושא: