היי אשמח לחוות דעת אמיתית וכנה! קטע שכתבתי (ארץ ישראל)
כמה את יפה, או שאת לוהטת או שאת קפואה. ואני שונא את זה, שאת מלאה בצבעים. ושאני מרגיש צורך להגן עליך, לעולם לא אוכל לעזוב אותך, רק איתך אני מרגיש בטוח. הבית שלי זה כאן, בשדה או בגינה, גם ברחוב אני בבית. ואולי זה קצת עצוב, שבשום מקום אחר בעולם, אני לא מרגיש בטוח. אבל רק איתך, אני מרגיש שלם. ורק איתך, אני מרגיש עצמי. ובלעדייך, אני לא אני.