התחברות הרשמה

היי אשמח לחוות דעת אמיתית וכנה! קטע שכתבתי (ארץ ישראל)

כמה את יפה,
או שאת לוהטת או שאת קפואה.
ואני שונא את זה,
שאת מלאה בצבעים.
ושאני מרגיש צורך להגן עליך,
לעולם לא אוכל לעזוב אותך,
רק איתך אני מרגיש בטוח.
הבית שלי זה כאן,
בשדה או בגינה,
גם ברחוב אני בבית.
ואולי זה קצת עצוב,
שבשום מקום אחר בעולם,
אני לא מרגיש בטוח.
אבל רק איתך,
אני מרגיש שלם.
ורק איתך,
אני מרגיש עצמי.
ובלעדייך,
אני לא אני.
8 במאי 2019, 15:36
חוות דעתכתיבהביקורתמיליםדעות גולשים    
4 תשובות
בסדר.
Ashley Benson
כל כך :)
אהבתי!
ר
ראש ממשלת ישראל
ממש ממש אהבתי!!
L
Liia
אהבתי
A
Anonimit#stips
באותו הנושא:
כתבתי שיר ואשמח לחוות דעת. מה אתם חושבים?
אוקי אז כתבתי שיר חדש אשמח לחוות דעת ובבקשה תהיו עדינים...
כתבתי שיר באנגלית, אשמח לחוות דעת (פליז אל תגנבו)
היי כתבתי שיר, אשמח לחוות דעת
כתבתי משהו, אשמח לחוות דעת (:
היי, אשמח לחוות דעת אמיתית! קטע שכתבתי. (חרדה)
כתבתי שיר... אשמח לחוות דעת
כתבתי משהו, אשמח לחוות דעת ;)
שיר שכתבתי ואשמח לחוות דעת
ממש אשמח לחוות דעת על הקטע הזה שכתבתי...
כתבתי סוג של פריקה, אשמח לחוות דעת