4 תשובות
4-5 יחל
חדווא*
וזה חשבון דיפרנציאלי
אמ לומדים את זה בכל היחידות לדעתי, עזרתי לכאלו ב4 וב3 בנושאים האלו ואני ב5 אז.. נראלי (?)
וממה שהבנתי עד עכשיו, זה פשוט האלגברה של התיכון xd
ממשיכים עם פונקציות רק יותר מתקדם..
וזה חשבון דיפרנציאלי
אמ לומדים את זה בכל היחידות לדעתי, עזרתי לכאלו ב4 וב3 בנושאים האלו ואני ב5 אז.. נראלי (?)
וממה שהבנתי עד עכשיו, זה פשוט האלגברה של התיכון xd
ממשיכים עם פונקציות רק יותר מתקדם..
חדו"א זה קיצור של חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי.
בעיקר יש שם חקירת פונקציות שכוללת נגזרות (זה החלק של המילה דיפרנציאלי) ואינטגרלים
בעיקר יש שם חקירת פונקציות שכוללת נגזרות (זה החלק של המילה דיפרנציאלי) ואינטגרלים
גם 3 יחל לומדים את זה
באותו הנושא: