3 תשובות
יש מסיבה שקוראים לה pacia או משו כזה וזה 16+ אבל זה סולד אאוט לפי מה שאני יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
כן ראיתי את זה גם אבל זה לא מסיבות זה סתם אירועי קהילה כאלה. השאלה שלי אם מישהו יודע על ממש מסיבות לנוער בתא. אבל תודה בכל מקרה!
כן ראיתי את זה גם אבל זה לא מסיבות זה סתם אירועי קהילה כאלה. השאלה שלי אם מישהו יודע על ממש מסיבות לנוער בתא. אבל תודה בכל מקרה!
הנה..
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: