3 תשובות
יש מסיבה שקוראים לה pacia או משו כזה וזה 16+ אבל זה סולד אאוט לפי מה שאני יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
כן ראיתי את זה גם אבל זה לא מסיבות זה סתם אירועי קהילה כאלה. השאלה שלי אם מישהו יודע על ממש מסיבות לנוער בתא. אבל תודה בכל מקרה!