התחברות
הרשמה
הגיוני שעבר חודש מהטסט הראשון והמורה לא מדבר איתי על טסט שני?
28 באפריל 2019, 15:35
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
תשובה אחת
תשאלי אותו
א
אנונימית כי השם חסוי;)
באותו הנושא:
הגיוני שאח שלי עשה 40 שיעורים ועבר על הטסט הראשון (נהיגה)?
הגיוני שעבר חודש מאז פעם האחרונה שהתאהבתי ועכשיו אני שוב מאוהבת?
חודש שעבר קיבלתי מחזור ב17.2 והחודש לא קיבלתי עדיין.. אין סיכוי להריון.. האם זה הגיוני?
מועד הטסט השני - האם הטסט הבא יכול להתקיים רק חודש לאחר הטסט הראשון? אשמח לקבל תשובה מכם, אתם נפלאים!
למי שעבר טסט ראשון, כמה שיעורי חזרה לקחתם לפני הטסט?
הגיוני שעברה כבר יותר משנה וחצי מהפעם הראשונה שקיבלתי מחזור והוא עדיין לא סדיר?
זה הגיוני שהטסטר שלי אכל באמצע הטסט ובקושי הבנתי מילה ממה שהוא אמר לי?
כמה זמן חיכיתם מהטסט הראשון לשני?
קיבלתי מחזור פעם ראשונה לפני 5 חודשים וכבר לא קיבלתי כמעט 3 חודשים זה הגיוני?
היום עברו 3 חודשים מאז הטסט שלי
עברו 7 חודשים מאז שעשיתי החלקה והשיער צומח לי לאט יותר מאשר ברגיל זה הגיוני?