2 תשובות
אם הלכת לרופא כי את לא מרגישה טוב ובאמת* לא מרגישה טוב אל תלכי ותלכי יום אחר
שואל השאלה:
אני הולכת לרופא לבדיקות,(יש לי מחלה כלשהי) רק כדי לבדוק שהכל תקין.
אני הולכת לרופא לבדיקות,(יש לי מחלה כלשהי) רק כדי לבדוק שהכל תקין.
באותו הנושא: