התחברות
הרשמה
במשוואה נגיד יש לי (3-x) מינוס חמש (לא נותן לכתוב)
עשיתי מינוס חמש איקס ואז בכפל של מינוס חמש לשלוש צריך לחשב גם עם המינוס?
כאילו או מינוס חמש כפול 3
או מינוס חמש כפול מינוס שלוש
5 במאי 2019, 19:19
משוואות
3 תשובות
מינוס חמש כפול מינוס שלוש
R
Rozet.
תכתוב את המשוואה רגיל
ת
ת'כלס פרנסין
5-(x-3)
5- כפול x
ו-5- כפול 3-
B
Black widow, baby
באותו הנושא:
במשוואה פלוס כפול פלוס שווה פלוס או מינוס?
מה צריך לכתוב אם יצא לי במשוואה 0=2
הגיוני שייצא לי במשוואה שאפס איקס שווה למינוס שתיים?
אם נותנים לי שרטוט של פרבולה, איך אני אמורה לכתוב את המשוואה שלו?
זה נותן לכם לעשות פלוסים / מינוסים ?
אם נותנים לך מינוסים מאנונימי, זה נחשב בכלל?
אם נגיד במשוואה עם פרמטרים יוצא לי בסוף פיתרון עם מכנה נגיד a-3 אז אני צריכה לכתוב שאיי לא שווה לשלוש?
במשוואה ריבועית בb השני שלי נגיד והb שלי מינוס אז צריך להפוך אותו לפלוס או להשאיר מינוס?
מה התשובה עם הכי הרבה מינוסים שראיתם, כמה מינוסים היו לה ומה היה כתוב?
אם יוצא לי במשוואה אפס איקס = מינוס ארבע, אז זה אין סוף פתרונות או אין פתרון?
רק אני ששואלים שאלות על אמונה אני נותן מינוסים למי שיש פלוסים ופלוסים למי שיש מינוסים?