2 תשובות
לטפח את עצמך, ולהיות יפה מבפנים
יוו גם אני ככה בול! וגם ליאומרים אתזה... אין מה לעשות אני ממשיכה להתאפר ולעשות במחליק.. זה עדדיף מאשר כלום..
או שאת יכולה לעשות מייקאובר רציני..
אנונימית
באותו הנושא: