4 תשובות
לא להרכיב תמיד. זה רק מחליש את הראייה.
אלי, גם במספרים גבוהים לא רצוי לשים תמיד?
אנונימי
גם במספר גבוהה. אם מדובר בקוצר ראייה, רצוי לקרוב לשים מספר נמוך יותר.
תשאל רופא עיניים. לי הרופא המליץ לשים כל הזמן, אבל אם אתה לא רוצה להסתובב איתם אז תשים רק בכיתה
באותו הנושא: