9 תשובות
תשלחי לו ברכה קצרה
תשלחי לו.
כן שלחי לו
תשלחי לו
שואל השאלה:
אבל כל כך אין לי כוח להיכנס שוב למעגל הזה של לנסות לתקשר איתו ולהראות לו שאכפת לי כשהוא בבירור כבר לא סופר אותי.. נמאס לי לפתח תקוות שווא ולהשקיע במישהו שלא מסוגל לסלוח לי על טעות שעשיתי .
אנונימית
^אבל היא יכולה לנצל את הברכת יום הולדת מחר לגרום לו לסלוח לה
ברכה קצרה זה סתם צבוע, או שתכתבי לו רק מזל טוב או עד הסוף
אנונימית
זה שהוא חרא לא אומר תשלחי אין לך מה להפסיד הוא סתם יבין שהוא יוצא ממש רע שהוא לא מתייחס ואולי הוא יענה לך ותשאלי מה הסיבה שהוא לא מתייחס
את יכולה לכתוב רק מזל טוב וסמיילי לא יותר
אנונימית