5 תשובות
אם ישלך אח או אחות קטנה תאשימי אותם
מסכימה עם רוני ציון
תגידי ששלחת לפני ולא היה לך אינטרנט אז זה נשלח בחג
אנונימית
תגידי ששלחת אותה מקודם פשוט זה נשלח עכשיו
או שחבר/אח שלח את זה
1) ניסית לשלוח לפני ולא היה אינטרנט אז נשלח בחג
2) חבר/אח לקח לך את הטלפון ושלח את ההודעה
3) התכוונת לשלוח אותה מאוחר יותר טרק לכתוב שלא תשכחי, ובטעות שלחת
4) לא שמת לב שחג