7 תשובות
תלוי מה חחח
זה קורה, קרה לי מלא פעמים (פעם אחת אני וחברים שלי התכתבנו בקבוצה עם כל הכיתה עם המורה וחשבנו שזה הקבוצה שלנו כי השם דומה, ושלחתי תמונת פדיחה....)
אה לא כזה נורא
לא נורא הכל טוב, הם ישכחו מזה מהר
ואפשר להבין לפעמים אם זה בטעות וזה
אז הכל בסדר
ואפשר להבין לפעמים אם זה בטעות וזה
אז הכל בסדר
בגינה
שואל השאלה:
לא כל כך חמור, סתם מביך כי זה אנשים שאני לא מדברת איתם כבר שנתיים
לא כל כך חמור, סתם מביך כי זה אנשים שאני לא מדברת איתם כבר שנתיים
אנונימית
עד כמה זה חמור?
באותו הנושא: