8 תשובות
כן:(
וגם היום בערב ואתמול בערב
כן וגם ביום השואה. אני לא הולכת לטקסים כי זה קשה לי מידי אבל כל היום אני קוראת סיפורים ושומעת שירים ובוכה
לא חח
כן :(
אני בוכה בטקסים של יום השואה,של יום הזיכרון אני מזילה 2 דמעות
אנונימית