19 תשובות
אתאיסטית
אתאיסטית.
אתאיסט*
אתאיסטית
מה
אנונימי
שואל השאלה:
אה בטעות
מה מה?^
מאמינה
מאמינה
מאמינה
אני מחשיבה את עצמי מסורתית.
אני מאמינה בדת בדרך שלי.
אני חושבת שמה שמשנה זה מה שמאמינים בלב ומה שחושבים בשכל, ולא מספר המצוות שאני עושה. אפשר לעשות 1000 מצוות ולא להאמין באף אחת מהן, ואז זה שווה לתחת.
את מה שאני עושה אני עושה מתוך אמונה מלאה וכבוד אמיתי, וזה מה שנחשב בעייני.
אני אוכל צ'יזבורגר כי בעייני זה לא משהו רע.
אני לא אוכל חזיר ופירות ים וחיות לא כשרות כי אני מאמינה שלאיסור הזה יש סיבה בריאותית.
אני אצום בכיפור ואשמור פסח ואדליק נרות שבת ואעשה קידוש אבל לעולם לא אשמור שבת.
הדת צריכה להתעדכן, צריך לעשות את מה שבאמת מאמינים בו 100% ולא את מה שלא מאמינים בו 50%.
זו הדת לדעתי... כל אחד בוחר לעצמו במה הוא מאמין..
בנוסף - צריך לעשות הבדל בין דת לבין אנשי דת. הדת היא דבר יפה, הם פחות.
אתאיסט
אתאיסטית
אתאיסט
ברוך השם שעשני אתאיסט
מאמינה
אתאיסט.