6 תשובות
ממתי? שניהם חשובים באותה המידה...
כי בנות שונאות גברים
אנונימי
מה? זה לא קורה אז..
מה שפיקאצ'ו אמרה. זה כל כך לא נכון. מוות זה חמור, בואי נתחיל מזה. לא משנה מה המין של מי שמת
שואל השאלה:
גם אני!
זה חיים של אדם!
וזה ממש לא קשור בין אם זה בת או בן
אנונימית
זה חמור באותה המידה