4 תשובות
תזכור שעדיף להיה לך חבר אחד אמיתי מאשר 20 מזויפים
תארים את הראש כי אתה שווה
יש כאלה שעושים את זה מקנא או שהם סתם ילדים מגעילים
ואני תמיד פה כדי להקשיב לך
תארים את הראש כי אתה שווה
יש כאלה שעושים את זה מקנא או שהם סתם ילדים מגעילים
ואני תמיד פה כדי להקשיב לך
בסוף זה עובר ולומדים להסתדר עם זה...
כדיי לצאת מזה אני שומעת מוזיקה, עושה דברים שאני אוהבת כדי לא להתיחס למצב
כדיי לצאת מזה אני שומעת מוזיקה, עושה דברים שאני אוהבת כדי לא להתיחס למצב
תהיה חזק ואל תיתן לדיכאון לנצח אותך.
וואו מה שכתבת זה בידיוק אני, רק שכיום אני בוגר, ולמדתי מזה משהו חשוב.
למדתי שאדם מאושר, זה אחד שיכול להיות לבד, ועדיין לאהוב את עצמו, ואז חברים ובילויים וכל הדברים שבחוץ, זה רק אופציה...
אל תיתן לזה להפיל אותך, תלמד לאהוב את עצמך כפי שאתה, בזכות עצמך, אתה לא צריך שום קבוצת וואטסאפ שתצרף אותך בשביל להנות בחיים, יש לך את עצמך, וזה הכי חשוב !!
בהצלחה (:
למדתי שאדם מאושר, זה אחד שיכול להיות לבד, ועדיין לאהוב את עצמו, ואז חברים ובילויים וכל הדברים שבחוץ, זה רק אופציה...
אל תיתן לזה להפיל אותך, תלמד לאהוב את עצמך כפי שאתה, בזכות עצמך, אתה לא צריך שום קבוצת וואטסאפ שתצרף אותך בשביל להנות בחיים, יש לך את עצמך, וזה הכי חשוב !!
בהצלחה (:
באותו הנושא: