5 תשובות
כן, כי התעלפתי
הייתי אחרי שעברתי תאונת דרכים אבל זה לא היה נחוץ כי לא קרה לי נזק משמעותי שדורש אמבולנס אז יצאתי אחרי חצי שעה כזה
כן, סתם כי רציתי לראות איך זה מבפנים ואחשלי פרמדיק אז הוא העלה אותי.
אה וגם כי אני מתנדבת חחח
פעמיים עם אח שלי כליווי, בצבא בערך 10 פעמים כליווי, עוד פעם בתל השומר נתנו לי טרמפ לבניין אשפוז מהכניסה וזה מה שעולה לי לראש