7 תשובות
כן כי אני מתנדבת במדא חח
כן בהרצאה שהייתה בבית ספר
בפנים יש מלא מגירות עם דברים רפואיים וזה מגניב
בפנים יש מלא מגירות עם דברים רפואיים וזה מגניב
כן הייתי במושב ליד הנהג בגלל סיבה אישית של המשפחה.. היה מגניב כזה אבל מלחיץ
נופ
כן. נדרסתי
מן מקום ממש צפוף שנכנס שם האלונקה ויש בשני הצדדים חומרים רפואים ובקושי מקום לאחרים לשבת
מן מקום ממש צפוף שנכנס שם האלונקה ויש בשני הצדדים חומרים רפואים ובקושי מקום לאחרים לשבת
כן אני מתנדב
כן כי מד"א.