5 תשובות
זה מרגיע אנשים שמשכנעים את עצמם שהם בלחץ. לא צריך מדיטציה, זה נחמד בתור תחביב, לא יותר. לדעתי סתם בזבוז זמן
אנונימי
מדיטציה, בעברית בוננות, זהו תרגול מנטלי המאפשר לאדם לפתח מצבי תודעה שלווים, חשיבה בהירה ואיזון נפשי. היא עשויה לסייע להפחתה של לחץ, מתח, חרדה, דיכאון, כאב, ובתרגול מסור אף לשחרר מסבל לצמיתות.
זה מרגיע מאוד
זה מרגיע ומחבר אותך לרעיונות מסויימים בעזרת דימיון מודרך, יש כל מיני סוגים של מדיטציות, לרוב זה בשביל להגיע לרוגע ושלווה.
^לא נכון.
מדיטציה היא כל שינוי ברמות הלחץ כדי להוסיף או להפחית את ההורמונים המופרשים במוח, בין היתר, היא עוזרת לייצב את קצב הלב, את הרוגע הנפשי, את התכווצות השרירים ועוד.
כמו שאמרתי, יש גם מדיטציות שמשנות את רמת הלחץ, כמו מדיטציית אנדרנאלין, שבעצם משתמשת באפקט של האנדרנאלין (אגב, למרות מה שחושבים, הוא הורמון מאוד לא מהנה, הוא מופרש בזמנים שיש חשד לסכנה ונועד בעיקר כדי לזרז את פעילות השרירים לתקיפה או לבריחה, ברמות מוגזמות, האדם פשוט קופא במקום. אנדרנאלין הוא זה שגורם להתקפי חרדה, אגב) לחסום כאב ולהעלות את לחץ הדם, כלומר, אתה מתפקד יותר טוב בגלל לחץ דם גבוה יחסית ואתה לא חש בכאב מכיוון שבמצב טבעי, אם היית בורח מאריה ומקבל מכה ברגל, זה לא היה יעיל אם היית מתכופף מהכאב. אחרי הכל, הכאב נועד כדי לעזור לנו להבין שיש בעיה, כך שהמוח גם יכול להתעלם ממנו.