4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי חברים , לאחר חימום ארוך וכאבים
אני מודיעה שאני לא יכולה לעשות שפגט יותר xd
אולי
מומלץ לעשות חימום ומתיחות קודם, מניסיון. ולא לרדת לשפגאט בבום, תעשי אתזה לאט לאט
נסי ותעדכני אותנו
יש מצב אבל לא בטוח