התחברות
הרשמה
יש מימונה לתמנים? אי מרוקאית ולנו יש מימונה...
29 באפריל 2019, 16:50
מרוקאים
מימונה
תשובה אחת
לא
ש
שלמות בלי ש
באותו הנושא:
מה תחשבו על ילדה שהיא רבע מרוקאית והיא לא חוגגת מימונה?
עד כמה זה מוזר שאני מרוקאית ולא חוגגת מימונה?
לתמנים יש גדול ?
אוף אין לי חברים מרוקאים ואני לא מרוקאי וממש רציתי מימונה גם אתם?
למה לרוסעם אומרים נובי גוד שמח למרוקאים אומרים מימונה שמח
המשפחה שלי לא חוגגת מימונה אני מרוקאית מזויפת?
עד כמה זה פאדיחה ללכת לחפש דלתות פתוחות במימונה, להכנס ולחגוג איתם? פשוט אני חצי מרוקאית ואף פעם לא חגגתי מימונה
יום הסיגד- יום של אתיופים מימונה - בעיקר מרוקאים נובי גוד- יום של רוסים
אני המרוקאית היחידה שלא עושה מימונה?
יש לעדה שלכם חגים עדתיים כמו מימונה למרוקאים?
מי עושה היום מימונה? (מרוקאים תראו את עצמכם!)