7 תשובות
כן כמו שאני רוסי מזוייף
לא יודע רוסית
מה זה משפחה מרוקאית בלי מימונה
חחח גם אני ככה ואנחנו מרוקאים!
אנחנו פשוט משפחה של סאחים
קבלי את זה.

השכנים שלנו אשכנזים והם חוגגים מימונה.
ואנחנו כאשכנזים באים למימונה שלהם כי לשנינו אין חברים מרוקאים שמזמינים אותנו למימונות אותנתיות:(
אז אימצנו ת'מנהג.
לא, יש כאלה שלא חוגגים ומעדיפים להתארח.
אולי
טיפה חחח