6 תשובות
לשחרר
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
זה תשאלי את עצמך
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני כבר לא אוהבת אותו כל כך... לא כמו פעם, אבל כל פעם כשאני מנסה לעשות צעד עם מישהו אחר אני פשוט מרגישה שאני חוסמת את עצמי איכשהו
אנונימית
אז אל
אל תתני למשהו שקרה לפני כמה שנים להשפיע עלייך היום...
את שמה לב שזה הורס לך, את מודעת לזה.
את צריכה פשוט לשחרר, את צריכה להגיע להבנה שלא כל הבנים הם כמו האפס שפגע בך.
את צריכה להיות פתוחה, לנסות, אל תחסמי את עצמך.
זה באמת חבל שבגלל איזה טמבל לא תוכלי לפתח רגשות ולהתאהב.
את צריכה באמת להבין שהוא לא שווה את זה, כי זה נראה שמה שהוא עשה מפריע לך ואת פוחדת שיקרה לך שוב אותו דבר, ואני מבינה אותך באמת...
את צריכה פשוט להגיד לעצמך שלא כולם אותו דבר, לא כולם יפגעו בך ככה.
תעזבי את מה שקרה ופשוט תתקדמי הלאה.
אני מבטיחה לך כשבאמת תשחררי ממנו את תהיי מסוגלת לפתח רגשות.
באותו הנושא: