8 תשובות
תעשי מה שאת אוהבת
אפשר לבחור קעקוע שלא ימרח כלכך
אבל בגדול אל תקשיבי למה שאומרים לך
אם את מרגישה שללא תתחרטי לגבי הקעקוע ואת מאמינה ב100 אחוז במה שאת עושה, תעשי. קעקועים נמרחים עם הזמן אבל לא בצורה מוגזמת, תמיד אפשר להוסיף שיפורים קטנים כדי לתקן.
תעשי מה שאת חושבת לנכון, אם תקשיבי כל הזמן לדעות של אחרים רחוק לא תגיעי.

אני עשיתי ואחרי שעשיתי הרבה גילגלו עיניים ועשו פרצופים וזה לט מעניין אותי. (היום אני גם לא בקשר איתם)
שואל השאלה:
כאילו ממש ממש באלי ותכלס חיים פעם אחת וזה יפה ממש
אנונימית
אם את שלמה עם הקעקוע אז תעשי:)
שואל השאלה:
איך הפרוצדורה עובדת? אני מראה לו את התמונה של הקעקוע פשוט?
אנונימית
את מביאה לו רעיון או תמונה והוא עושה סקיצה משלו
יש כמה סוגי מקעקעים (שני סוגים):

1. שאת מדברת איתם מראה את התמונה ובאותו היום הם עושים לך.

2.מקעקע שפוגש איתך לשיחה על למה את רוצה את הקעקוע זה מחירים והוא עושה סקיצות אם צריך, ואז אתן קובעים עוד פגישה ובה הוא מקעקע.

צריך לזכור:
1.מקעקע צריך לפתוח את המחט של את רואה את זה (זה מראה שהוא סטרילי ולא השתמש בה כמה פעמים), שיש לו כפפות, שהמכונה עצמה בניילון כזה על החוט ושהוא שם וזלין לפני זה, ואחרי זה משחה.

ובתחילה הוא ישים לך על הגוף את הסקיצה ואל תפחדי להגיד אם זה לא מתאים לך או מתאים לך כי זה הגוף שלך.