התחברות
הרשמה
יש את הממתק הזה של השפריצר ונגמר לי במילוי יש לכם רעיון במה למלא אותו?
28 באפריל 2019, 16:23
ממתקים
רעיונות
2 תשובות
לימון.
אנונימית
מיץ איזשהו משקה מתוק לול
ס
סושי מיאו
באותו הנושא:
לחבר שלי נגמר אתמול המלווה בוקר
מי שיש לו רשיון ונגמר לו המלווה (כולל מלווה לילה)..
אני בכיתה יא ונגמר לי כל המלווה לפני חודשיים ואני משתמשת באוטו של ההורים שלי המון..
מחר נגמר לי המלווה יום
למי שיש רישיון, עוד כמה ימים נגמר לכם המלווה?
דחוף אם רשום לי על המלווה יום שעד ה17 לחודש (מחר) אני צריכה לנסוע עם מלווה זה אומר שגם מחר אני צריכה מלווה או שמחר נגמר?
אם נגמר לי המלווה בוקר בתאריך 15/4, מותר לי לנהוג בלי מלווה מחר?
עוד חודש נגמר לי המלווה לילה, מתי להצהיר באתר של משרד הרישוי על סיום המלווה?
סיום תקופת מלווה ברכב - המלווה שלי נגמר ב-28/10. האם הוא נגמר בתחילת ה28 או בסוף ה28 (יענו ב-29)?
נגמר לי המלווה ברישיון, איך אני מקבלת את הכרטיס זה עולה כסף?
נגמר לי המלווה ברכב