3 תשובות
זה נחשב אאוטסיידר בחברה
כי הם מוזרים בעצמם.. מה נראה להם שהם שופטים את הביישנים והשקטים כאילו מי הם בכלל
אנשים לא אוהבים אנשים ששונים מהם, כמו ששנאו בהתחלה את הגייז, את הטראנס, את העמים האחרים לפני שהצליחו להתחבר, או כל דבר אחר שעוד יקרה בעתיד.
בכיתה שבה כולם מדברים ואת יושבת בצד את נראית שונה, ולכן נרתעים מזה/ מפחדים מזה אלה שלא אוהבים/ לא התרגלו לקבל את השוני הזה..
אבל בכללי חלק מנסים 'לעזור' לכאלו שיושבים בצד לבד כי הם חושבים שיש משהו שגורם להם להתבודד(ואני בין אלה שאולי לפעמים ינסו לעזור.. אפילו אם אני אותו אחד שגם מעדיף להיות לבד)
אנונימי