8 תשובות
אני לא אוהבת
שזה סבבה כל עוד זה לא שרוולים
יפה רק כשיש לזה משמעות אמיתית
יפה ממש. זה גם משהו שממש מושך אותי אצל גברים.
זה יפה, אני אישית מעדיפה שלא כי אני מפחדת שאתחרט בעתיד.
עם זה המון על כל הגוף אז זה מזעזע.. עם זה אחד קטן או כמה קטנים אז סבבה
אין לי דעה על זה למרות שיש לי כמה.
מהמם אני חולת קעקועים - כמובן שהכל בטוב טעם. לגברים זה ממש מעלה