4 תשובות
הרגשה קצת מפחידה, מלחיצה ומוזרה בו זמנית
אבל אם זה לתרום שיער הסיפוק עצום אחרי זה, מניסיון
זה לא מפחיד, זה יותר מלחיץ כזה כשמתחילים לגזור לך את השיער. אבל אני אומרת לך מניסיון, זה הדבר הטוב ביותר שיצא לי לעשות כבר המון זמן.
עשיתי את זה כבר וכן זה קצת מלחיץ אבל זה ממש כיף אחרי..
זה לא מפחיד זה פשוט שינוי שצריך להתרגל אליו, מניסיון