5 תשובות
המון אוהבים את זה כי זה כמו מדונה כאילו
אני אישית שונאת את זה
אני אישית שונאת את זה
חח הנה גיל ריבה בתמונה!
(מי שלא מכיר אותו אז תחפשו בגוגל חח)
(מי שלא מכיר אותו אז תחפשו בגוגל חח)
אנונימי
אני אוהבת את זה (:
זה יפה.. מאוד..
אבל התמונה ממש מטרידהt-t
אבל התמונה ממש מטרידהt-t
אנונימי
גם לי.. לדעתי זה מיוחד
אנונימי
באותו הנושא: