12 תשובות
כן זה סבבה לגמרי
bmi תקין נע בין 18 ל22
^ זה לא תת משקל.. אני 18 בbmi
אנונימית
כן גם לי יש 18 אמרו לי שזה סבבה
http://www.goleango.com/מחשבון%20bmi.php

bmi מתחת ל19 כולל 19 נחשב כתת משקל.
אני 19 וזה לא תת משקל
תלוי במבנה שלך, גובה, וגיל.
bmi 18 נחשב כתת משקל
לא. זה תת משקל.
שואל השאלה:
יחסית משמע?
אנונימית
זה על הגבול בין תקין לתת משקל
זה טוב כל עוד את לא יורדת במשקל
כן יחסית מצוין.
זה אמר לי שאני במשקל בריא, אבל בציור אני בין תת משקל למשקל בריא.. קרוב יותר למשקל הבריא..(בקישור ששלחת) אז 18 זה לא תת משקל
bmi 18.5 נחשב כתת משקל, אז bmi 18 זה תת משקל.
אל תהיו מומחים בכוח.