22 תשובות
פסיכולוג
פסיכולוג/פסיכיאטר
מוזיקה
שואל השאלה:
אז אין דרך לצאת מזה בלי פסיכולוג?
אז אין דרך לצאת מזה בלי פסיכולוג?
אנונימית
אנשים קרובים שיהיו לצידך ויתמכו בך , הרבה אוכל ומקום שתרגישי בו נוח ובטוחה. בנוסף הייתי ממליצה לך לשמוע מוזיקה ולבכות הרבה כדי לפרוק הכל .
אם את מתכוונת לדיפרסיה אז עדיף לפנות לאיש מקצוע כי סתם ככה זה לא עובר ...
אם את מתכוונת לדיפרסיה אז עדיף לפנות לאיש מקצוע כי סתם ככה זה לא עובר ...
אמונה (:
תשמעי את הרב יגאל כהן\הרב פנגר ביוטיוב
לאו דווקא תורה,גם פסיכולוגיה..מאוד מחזק,יעזור לך..
תשמעי את הרב יגאל כהן\הרב פנגר ביוטיוב
לאו דווקא תורה,גם פסיכולוגיה..מאוד מחזק,יעזור לך..
יש, אבל זה ממש לא מומלץ.
פסיכולוג לא תמיד מתאים לכולם אבל הוא נותן לנו את הכלים להתמודד עם בעיות שבמהלך הדיכאון אנחנו חווים.
פסכיאטר גם, רק שהוא עובד יותר עובדתית ולא רוחנית.
פסיכולוג לא תמיד מתאים לכולם אבל הוא נותן לנו את הכלים להתמודד עם בעיות שבמהלך הדיכאון אנחנו חווים.
פסכיאטר גם, רק שהוא עובד יותר עובדתית ולא רוחנית.
תאכל גלידה...
לך לכוכב יאיר היא תעזור לך (תחפש כוכבה יאיר פה) תשלח לה הודעה שברכה עין הרע שלחה אותך
שואל השאלה:
אוקיי אז מלא זמן שאני בדיכאון וחשבתי זה יסתדר ויעבור אבל מאחר שאני לא רואה שיפור אז אני חייבת למצוא משהו שיעבוד. פסיכולוג זה הפיתרון? וזה יצליח בהכרח?
אוקיי אז מלא זמן שאני בדיכאון וחשבתי זה יסתדר ויעבור אבל מאחר שאני לא רואה שיפור אז אני חייבת למצוא משהו שיעבוד. פסיכולוג זה הפיתרון? וזה יצליח בהכרח?
אנונימית
שואל השאלה:
ברכה עין הרע
איך היא תעזור לי?
ברכה עין הרע
איך היא תעזור לי?
אנונימית
כן גם אבל בבקשה לכי לכוכב יאיר תגידי לה מה שאמרתי לך היא תמות!!!
שואלת השאלה סתם באלי להציק לה(היא חברה שלי)
שואל השאלה:
אה אוקיי אז לא תודה לא משעמם לי ואין לי חשק לשום חרא כרגע
אה אוקיי אז לא תודה לא משעמם לי ואין לי חשק לשום חרא כרגע
אנונימית
טוב סליחה אני מבינה אותך אבל הכי חשוב שתדברי עם ההורים שלך הייתי באותו מצב כמו שלך אל תלכי לפסיכולוג תלכי למישהו שאת בוטחת בו בהצלחה❤
שואל השאלה:
אני לא בקשר טוב עם ההורים
אין לי באמת אף אחד שאני בוטחת בו
אני לא בקשר טוב עם ההורים
אין לי באמת אף אחד שאני בוטחת בו
אנונימית
רוצה לדבר איתי? אני אנסה לעזור לך...
שואל השאלה:
בשביל לדבר את צריכה 5 פרחים
בשביל לדבר את צריכה 5 פרחים
אנונימית
איך משיגים?
מה שהציעו לך,עם הרבנים,תנסי מה כבר תפסידי..זה עזר להרבה אנשים..
אנונימי
פסיכולוג יעזור לך
אני פה 24/7 תמיד אם בא לך לדבר אני לא שופטת
אני פה 24/7 תמיד אם בא לך לדבר אני לא שופטת
אם את רוצה להתגבר לבד, נסי למצוא את הסיבה שגורמת לזה. ואחרי שאת מוצאת אותה, אם תדעי גם לפתור אותה, הדיכאון יעלם.
אם פסיכולוג תוכלי לקבל את מה שמארתי למעלה ועוד עזרה שישנה לך את השקפת העולם שלך. + נוגד דיכאון זה טוב.
אם פסיכולוג תוכלי לקבל את מה שמארתי למעלה ועוד עזרה שישנה לך את השקפת העולם שלך. + נוגד דיכאון זה טוב.
אנונימי
באותו הנושא: