התחברות הרשמה

לאוהבי רוק, מה דעתכם על הקאבר שעשו לשיר של הזמר האהוב עליי? - קישור מצורף

(הבחור בתמונה הוא לא זה שמבצע את הקאבר)
22 באפריל 2019, 20:14
שירים אהובים    
2 תשובות
אני שונא רוק חח , לשאלה זה יפה מאוד
א
אחנו
זה מהמם
ה
האנטיפת של סטיפס
באותו הנושא:
איך הקאבר שלי לשיר החדש של משה פרץ? אשמח לשמוע דעות...
אני חושב על לעשות קאבר תופים לשיר הזה מה דעתכם??
איך הקאבר הזה לשיר קיקי דו יו לאב מי?
איך הקאבר שלה לשיר לדעתכם?
שלחתי לקראשית את הקאבר שעשיתי לשיר מסויים (את המנגינה של השיר) שאני הכנתי, ו..
עשיתי קאבר תופים לשיר בעברית. מה דעתכם???
אני לא חושבת שאי פעם עשו קאבר יותר יפה לשיר הזה
יש שיר שאתם אוהבים או הכרתם דרך קאבר שלו?
איך היא שרה לדעתכם את הקאבר לשיר הזה?
איך הקאבר שעשינו?
מה דעתכם על הקאבר המחודש של שירה שטילמן לשיר שעשתה בעבר?