6 תשובות
ואו
אהבתיי
אהבתי
הגיטרה והתופים מסונכרנים טוב וגם נשמעים טוב כל אחד בפני עצמו
את הקול שלו פחות אהבתי אבל יש לו בסיס טוב, צרוד כזה, אולי שינסה לשיר בטון נמוך יותר (יותר עבה) או לפתח את הקול
תתחתן איתי
אנונימית
שואל השאלה:
חחח יאללה אנונימית
רק איכות ההקלטה לא משהו אבל הקאבר עצמו מצוין